martes, 25 de marzo de 2014

Amb visió de gènere...

Després de la conferència de la Núria Salán, l'Aurora Granados vol compartir el següent:

L'altre dia vaig anar a sopar al Kentucky Fried Chicken i em vaig trobar una situació que no em va agradar gens. Vaig observar que el regal del menú infantil, per als nens era un ninot d'una pel·lícula de dibuixos animats, i per a les nenes, un davantal per pintar. Per què a les nenes un davantal i als nens un ninot? Em vaig quedar molt indignada. Aquestes empreses multi-nacionals els estan ensenyant als nens i nenes que el dia de demà el nen tindrà una feina, i la nena tindrà l’obligació de quedar-se a casa cuidant dels fills i fent tasques de la llar. Això no es pot tolerar!  


        
        

       
                           

No hay comentarios:

Publicar un comentario